Zapraszamy Państwa do zapoznania się z prostą instrukcją obsługi portalu EBOK OPEC
 

1. Uruchomienie aplikacji.

Aplikacja uruchamiana jest w oknie przeglądarki internetowej po wpisaniu adresu: http://ebok.opecgdy.com.pl

Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek internetowych w wersji minimum

  • Internet Explorer wersja 9;
  • Google Chrome wersja 38;
  • Mozilla Firefox wersja 38;
  • Safari wersja 6;
  • i późniejszych.

2. Strona logowania

Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.

Korzystając ze strony logowania użytkownik może:
- założyć konto,
- zalogować się do aplikacji,
- przeprowadzić procedurę odzyskania hasła,
- skorzystać z pomocy znajdującym się pod przyciskiem POMOC.

3. Zakładanie konta (rejestracja)

W celu założenia konta w eBOK użytkownik będący na stronie logowania wybiera przycisk "Rejestracja" i wypełnia wskazane pola:
- Login – powinien zawierać co najmniej jedną literę
- Kod Klienta – numer ewidencyjny umowy, zawierający tylko cyfry
- Nr identyfikacyjny NIP/PESEL:

  • NIP: numer identyfikacji podatkowej, wymagany w przypadku firm i instytucji prowadzących działalność gospodarczą
  • Pesel: wymagany w przypadku osób fizycznych, z którymi zawarta jest umowa sprzedaży ciepła
    Klienci indywidualni, którzy nie podali wcześniej swojego numeru PESEL winni zgłosić się do Biura Obsługi Klienta osobiście w celu uzupełnienia tych danych lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bok@opecgdy.com.pl przesłać skan dowodu osobistego.

- Nr faktury – jeden z ostatnich 12 miesięcy
- Adres e-mail
- Kod z obrazka

i wybiera przycisk „Utwórz konto" 

Po dokonaniu rejestracji Klient otrzymuje pod wskazany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym konta eBOK oraz automatycznie wygenerowane hasło.

Przy pierwszym logowaniu Klient zobowiązany jest do:
- akceptacji Regulaminu
- zmiany wygenerowanego automatycznie hasła na własne, zawierającego co najmniej 8 znaków w tym minimum jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę.