1. Uruchomienie aplikacji.
Aplikacja uruchamiana jest w oknie przeglądarki internetowej po wpisaniu adresu: http://ebok.opecgdy.com.pl
Portal jest dostępny dla użytkowników następujących przeglądarek internetowych w wersji minimum
- Internet Explorer wersja 9;
- Google Chrome wersja 38;
- Mozilla Firefox wersja 38;
- Safari wersja 6;
- i późniejszych.
2. Strona logowania
Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlona strona logowania.
Korzystając ze strony logowania użytkownik może:
- założyć konto,
- zalogować się do aplikacji,
- przeprowadzić procedurę odzyskania hasła,
- skorzystać z pomocy znajdującym się pod przyciskiem POMOC.
3. Zakładanie konta (rejestracja)
FILM - Instrukcja rejestracji konta w eBOK
W celu założenia konta w eBOK użytkownik będący na stronie logowania wybiera przycisk "Rejestracja" i wypełnia wskazane pola:
- Login – powinien zawierać co najmniej jedną literę
- Kod Klienta – numer ewidencyjny umowy, zawierający tylko cyfry
- Nr identyfikacyjny NIP/PESEL:
- NIP: numer identyfikacji podatkowej, wymagany w przypadku firm i instytucji prowadzących działalność gospodarczą
- Pesel
- Nr faktury – jeden z ostatnich 12 miesięcy
- Adres e-mail
- Kod z obrazka
i wybiera przycisk „Utwórz konto"
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzymuje pod wskazany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym konta eBOK oraz automatycznie wygenerowane hasło.
Przy pierwszym logowaniu Klient zobowiązany jest do:
- akceptacji Regulaminu
- zmiany wygenerowanego automatycznie hasła na własne, zawierającego co najmniej 8 znaków w tym minimum jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę.